Toimitusehdot

Toimitusehdot

Verkkokaupasta tilaaminen

Voit tutustua tilaamiisi tuotteisiin ja varmistua kaikessa rauhassa, että ne ovat sinulle mieleisiä ja sopivia. Tuotteen saatavuus ja arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja, käytössä pidettyjä tai suunnittele itse korusi - tuotteita.

Tilausten toimitus

Tilaukset toimitetaan ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähinnä sijaitsevaan postiin. Sinulle lähetetään saapumisilmoitus, kun tilauksesi on noudettavissa. Kun olemme lähettäneet tuotteen, niin saat meiltä myös sähköpostiisi seurantanumeron. Voit seurata tuotteesi saapumista www.itella.fi etusivun lähetyksen seuranta -toiminnon avulla. Kirjoita saamasi numero Itellan sivuilla olevaan seuraa lähetystä -kenttään. HUOM! Maksaessasi Collector-maksulla, kauppatavaraa ei luovuteta valtakirjalla, vaan ainoastaan sen tilaajalle. 

Olemme vakuuttaneet lähetyksemme katoamisen varalta. Myös palautuslähetykset ovat vakuutettuja, kun ne ovat lähetetty kirjattuna.
Diamo-verkkokaupasta saat tilaamasi tuotteet ilman toimituskuluja.

Maksaminen

Diamo-verkkokaupassa voit maksaa Collector-osamaksulla, luottokortilla ja pankkien verkkomaksulla. Käytämme maksuyhteydessä suojattua yhteyttä (SSL ), joten luottokorteilla ostaminen on erittäin turvallista. HUOM! Maksaessasi Collector-maksulla, kauppatavaraa ei luovuteta valtakirjalla, vaan ainoastaan sen tilaajalle.

Oikeus evätä tilaus

Diamolla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa.

Tuotteen toimittaminen

Hyväksyt tilauksesi painamalla Hyväksyn yksityiskohdat -painiketta tilausvaiheessa Maksaminen. Tämän jälkeen et voi enää muuttaa tekemääsi tilausta verkkokaupassa. Jos haluat muuttaa tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluun puh: 045-890 1449 (arkisin klo 9-16) tai sähköpostitse diamo@diamo.fi.

Tilausvahvistus

Saat hyväksymästäsi tilauksesta sähköisen tilausvahvistuksen, josta voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Säilytä tilausvahvistus mahdollista myöhempää tarvetta varten. Voit esimerkiksi tulostaa tilausvahvistuksen verkkokaupasta.

Toimitusaika

Kihla- ja vihkisormusten sekä korujen toimitusaika on 3-7 arkipäivää. Timanttien toimitusaika on 7-10 arkipäivää. Suunnittele itse korusi -tuotteilla toimitusaika on 14-17 vuorokautta. Mikäli tilaus sisältää useampia tuotteita, tuotteet toimitetaan yhteislähetyksenä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitetaan tuote jälkitoimituksena.

Toimitustavat ja –kulut

Tilaamasi tuote toimitetaan valitsemaasi lähimpään postitoimipisteeseen. Diamo-verkkokaupasta saat tilaamasi tuotteet ilman toimituskuluja.

Tilausrajoitukset

Diamo-verkkokauppa toimittaa tuotteita toistaiseksi vain Suomeen.

Palautusoikeus

Jos haluat jostain syystä palauttaa tuotteen, niin se on mahdollista. Annamme tuotteillemme 14 vrk:n palautusoikeuden. Huomaathan, että palautusoikeus ei kuitenkaan koske itse suunniteltuja, kaiverrettuja tai jo käytettyjä, naarmuuntuneita tuotteita. Tilattuja timantteja ei voi palauttaa, sillä ne ovat valittu yksilöidyin perustein.

Näin palautat tuotteen

Noudata seuraavia ohjeita kun palautat tuotteita.

1.  Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Kaiverrettuja ja suunnittele itse korusi -tuotteita    emme hyväksy palautettaviksi.

2.  Ilmoita meille aina palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen diamo(at)diamo.fi. 

3.  Palautus tulee toimittaa kirjattuna lähetyksenä, jolloin vakuutus on voimassa. Palautusosoite: Diamo Oy, PL 13, 00251 Helsinki.

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen

Palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti. Kirjoita lisäksi palautuslomakkeen Lisätietoja -sarakkeeseen millainen vika tuotteessa on ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, Diamo- verkkokauppa maksaa uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut.

Selvät hintavirheet

Diamo-verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit:

•  jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan

•  jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi ilmoitetaan esim. 79 euroa.

Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ylivoimainen este

Diamo-verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Diamo-verkkokaupalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Asiakasviestintä

Diamo-verkkokauppa lähettää asiakkailleen sekä markkinointiviestejä että asiakaspalveluviestejä sähköpostiin ja matkapuhelimeen. Jos olet rekisteröitynyt verkkokauppaan, voit joko sallia tai kieltää markkinointiviestien lähettämisen lähettämällä meille sähköpostilla tiedon osoitteeseen diamo@diamo.fi. Asiakaspalveluviestit liittyvät asiakkaan tilaukseen ja toimitukseen Diamo-verkkokaupasta. Hyväksymällä Diamo-verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy asiakaspalveluviestien lähettämisen. Tilausosoite ja muut asiakastiedot tallennetaan Diamon asiakastietojärjestelmään asiakassuhteen ajaksi.

Suosittelemme näitä tuotteita